Виховна науково - методична проблема школи:
"
Створення умов для інтелектуального
розвитку учнів, виховання творчої особистості, формування моральних цінностей.” Головними
завданнями навчального закладу у 2013 – 2014н.р.
·
Формування моральних цінностей;·
виховання громадянина України;·
забезпечення реалізації права громадян на загальну
середню освіту; ·
формування і розвиток соціально зрілої, творчої
особистості з усвідомленою громадською позицією, почуттям
національної самосвідомості,
підготовленої до професійного самовизначення; ·
виховання в учнів поваги до Конституції України,
державних символівУкраїни, прав і свобод людини і громадянина,
почуття власної гідності, відповідальність перед законом за свої дії, свідомого
ставлення до обов’язків людини і громадянина; ·
виховання морально, фізично і психологічно здорового
покоління, свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як
найвищої соціальної цінності;·
створення умов для здобуття загальної середньої освіти на
рівні державного стандарту та понад державний стандарт; ·
формування особистості учня, розвиток його здібностей і
обдарувань, наукового
світогляду, потреби і вміння
самовдосконалюватися; ·
становлення в учнів цілісного, наукового світогляду,
загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної й
соціальної компетентності;·
забезпечення наступності і безперервності у змісті та
організації навчально – виховного процесу;·
створення сприятливих умов для самовираження особистості
учнів у різних видах діяльності, їх повноцінного морального, психічного,
фізичного розвитку; ·
надання учням можливості для реалізації індивідуальних
творчих потреб;·
пошук і відбір для навчання творчо обдарованих і здібних
дітей; ·
оновлення змісту освіти, розробка та апробація нових
педагогічних технологій, методів і форм навчання та виховання;· розробка змістовно –
методичного й організованого аспектів особистісно – орієнтовного підходу та
інтерактивної спрямованості в навчанні обдарованих і здібних дітей. Реформування освіти в Україні є складовою процесу адаптації національної
освітньої системи до змін, що відбуваються в останні роки у європейських
країнах і пов’язані з визнанням значущості знань як рушія суспільного добробуту
та прогресу, отже питання забезпечення рівного доступу до якісної освіти є
ключовим для розвитку всієї освітньої галузі. Поряд із засвоєнням базових знань
перед сучасною освітою все більше постає завдання навчати учнів самостійно
оволодівати новими знаннями та інформацією, навчити навчатися, виробити потребу
у навчанні впродовж життя. Людина у ХХІ столітті – це людина, що постійно
навчається. Таку людину повинна сформувати школа.Створити мотивацію успіху, дати можливість кожному учневі відчути себе
комфортно в стінах школи і зрештою допомогти йому сформуватися як особистості,
розкрити і розвинути його творчу індивідуальність – мета діяльності педагогів. Політичні та соціальні
процеси, що відбулися в Україні, спрямовані на утвердження демократичних засад
розвитку держави, зумовлюють необхідність відповідних змін у галузі освіти,
складовою якої є виховання. Школа має бути державно – громадським закладом,
який організовує свою діяльність на ґрунті національної культури і національних
традицій, а за змістом та формами роботи відповідає національно – культурним
потребам України, її становленню і розвитку як суверенної держави. Однією з вимог до роботи
педагогічного колективу школи є впровадження в навчально – виховний процес
школи інноваційної технології розвитку здатності учнівської молоді до вибору
успішної професії, планування кар’єри та формування соціально значущих життєвих
компетентностей відповідно до вимог сучасного ринку праці, створення психолого
– педагогічних умов та забезпечення навчально – виховного процесу для
формування успішної особистості шляхом відповідного програмно – методичного
забезпечення на всіх етапах розвитку дитини. Головними показниками
якісних змін мають стати:- рейтинг школи, позитивна динаміка розвитку;- іміджелогічна культура вчителів, підвищення якості роботи кожного
педагога і якості навчання і виховання учнів;- конкурентоздатність випускників, готовність їх жити і творити в
інформаційному суспільстві;- створення мотивації успіху особистості учня і вчителя, щоб школа стала
школою успіху і радості для учнів і школою творчості для вчителів. Результатом якісної освіти має
бути виховання здорового покоління з чіткою громадською позицією, яке хоче і
вміє вчитися продовж всього життя, покоління свідомих громадян здатних
збудувати цивілізовану європейську державу і жити в цій державі. Для цього маємо позбутися формального
підходу в навчанні і вихованні школярів, перетворити навчальну діяльність на
органічне засвоєння знань, як методологію, базу, основу діяльності людини в
різних сферах життя, враховуючи нові вимоги суспільства, підвищити ефективність
функціонування школи. Головна мета школи, що
орієнтована на різнобічний розвиток особистості, може бути досягнута лише за
умов демократизації навчально – виховної системи та управління нею, гуманізації
та гуманітаризації освіти, індивідуалізації та диференціації навчання,
інтеграції, а також за умови змінення структури і змісту, форм, методів
навчання, виховання та розвитку учнів.
Головними завданнями навчального закладу у 2013 – 2014н.р.
·
Формування моральних цінностей;·
виховання громадянина України;·
забезпечення реалізації права громадян на загальну
середню освіту; ·
формування і розвиток соціально зрілої, творчої
особистості з усвідомленою громадською позицією, почуттям
національної самосвідомості,
підготовленої до професійного самовизначення; ·
виховання в учнів поваги до Конституції України,
державних символівУкраїни, прав і свобод людини і громадянина,
почуття власної гідності, відповідальність перед законом за свої дії, свідомого
ставлення до обов’язків людини і громадянина; ·
виховання морально, фізично і психологічно здорового
покоління, свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як
найвищої соціальної цінності;·
створення умов для здобуття загальної середньої освіти на
рівні державного стандарту та понад державний стандарт; ·
формування особистості учня, розвиток його здібностей і
обдарувань, наукового
світогляду, потреби і вміння
самовдосконалюватися; ·
становлення в учнів цілісного, наукового світогляду,
загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної й
соціальної компетентності;·
забезпечення наступності і безперервності у змісті та
організації навчально – виховного процесу;·
створення сприятливих умов для самовираження особистості
учнів у різних видах діяльності, їх повноцінного морального, психічного,
фізичного розвитку; ·
надання учням можливості для реалізації індивідуальних
творчих потреб;·
пошук і відбір для навчання творчо обдарованих і здібних
дітей; ·
оновлення змісту освіти, розробка та апробація нових
педагогічних технологій, методів і форм навчання та виховання;· розробка змістовно –
методичного й організованого аспектів особистісно – орієнтовного підходу та
інтерактивної спрямованості в навчанні обдарованих і здібних дітей. Реформування освіти в Україні є складовою процесу адаптації національної
освітньої системи до змін, що відбуваються в останні роки у європейських
країнах і пов’язані з визнанням значущості знань як рушія суспільного добробуту
та прогресу, отже питання забезпечення рівного доступу до якісної освіти є
ключовим для розвитку всієї освітньої галузі. Поряд із засвоєнням базових знань
перед сучасною освітою все більше постає завдання навчати учнів самостійно
оволодівати новими знаннями та інформацією, навчити навчатися, виробити потребу
у навчанні впродовж життя. Людина у ХХІ столітті – це людина, що постійно
навчається. Таку людину повинна сформувати школа.Створити мотивацію успіху, дати можливість кожному учневі відчути себе
комфортно в стінах школи і зрештою допомогти йому сформуватися як особистості,
розкрити і розвинути його творчу індивідуальність – мета діяльності педагогів. Політичні та соціальні
процеси, що відбулися в Україні, спрямовані на утвердження демократичних засад
розвитку держави, зумовлюють необхідність відповідних змін у галузі освіти,
складовою якої є виховання. Школа має бути державно – громадським закладом,
який організовує свою діяльність на ґрунті національної культури і національних
традицій, а за змістом та формами роботи відповідає національно – культурним
потребам України, її становленню і розвитку як суверенної держави. Однією з вимог до роботи
педагогічного колективу школи є впровадження в навчально – виховний процес
школи інноваційної технології розвитку здатності учнівської молоді до вибору
успішної професії, планування кар’єри та формування соціально значущих життєвих
компетентностей відповідно до вимог сучасного ринку праці, створення психолого
– педагогічних умов та забезпечення навчально – виховного процесу для
формування успішної особистості шляхом відповідного програмно – методичного
забезпечення на всіх етапах розвитку дитини. Головними показниками
якісних змін мають стати:- рейтинг школи, позитивна динаміка розвитку;- іміджелогічна культура вчителів, підвищення якості роботи кожного
педагога і якості навчання і виховання учнів;- конкурентоздатність випускників, готовність їх жити і творити в
інформаційному суспільстві;- створення мотивації успіху особистості учня і вчителя, щоб школа стала
школою успіху і радості для учнів і школою творчості для вчителів. Результатом якісної освіти має
бути виховання здорового покоління з чіткою громадською позицією, яке хоче і
вміє вчитися продовж всього життя, покоління свідомих громадян здатних
збудувати цивілізовану європейську державу і жити в цій державі. Для цього маємо позбутися формального
підходу в навчанні і вихованні школярів, перетворити навчальну діяльність на
органічне засвоєння знань, як методологію, базу, основу діяльності людини в
різних сферах життя, враховуючи нові вимоги суспільства, підвищити ефективність
функціонування школи. Головна мета школи, що
орієнтована на різнобічний розвиток особистості, може бути досягнута лише за
умов демократизації навчально – виховної системи та управління нею, гуманізації
та гуманітаризації освіти, індивідуалізації та диференціації навчання,
інтеграції, а також за умови змінення структури і змісту, форм, методів
навчання, виховання та розвитку учнів.
·
забезпечення реалізації права громадян на загальну
середню освіту;
усвідомленою громадською позицією, почуттям
національної самосвідомості,
підготовленої до професійного самовизначення;
·
виховання морально, фізично і психологічно здорового
покоління,
·
створення умов для здобуття загальної середньої освіти на
рівні державного стандарту та понад державний стандарт;
наукового
світогляду, потреби і вміння
самовдосконалюватися;
·
створення сприятливих умов для самовираження особистості
учнів у різних видах діяльності, їх повноцінного морального, психічного,
фізичного розвитку;
·
пошук і відбір для навчання творчо обдарованих і здібних
дітей;
· розробка змістовно –
методичного й організованого аспектів особистісно – орієнтовного підходу та
інтерактивної спрямованості в навчанні обдарованих і здібних дітей.
Створити мотивацію успіху, дати можливість кожному учневі відчути себе
комфортно в стінах школи і зрештою допомогти йому сформуватися як особистості,
розкрити і розвинути його творчу індивідуальність – мета діяльності педагогів.