Вас вітає Братська ЗОШЧетвер, 21.11.2024, 09:10

Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Виховна робота | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Міні-чат

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна  науково - методична  проблема школи: 

" Створення умов для  інтелектуального розвитку учнів,
 виховання творчої особистості,  
формування моральних цінностей.”

 Головними завданнями навчального закладу   у 2013 – 2014н.р.

·        Формування моральних цінностей;
·        виховання громадянина України;
·        забезпечення реалізації права громадян на загальну середню освіту;
·        формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з
 усвідомленою громадською позицією, почуттям національної      самосвідомості, підготовленої до професійного самовизначення;
·        виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів
України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальність перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
·        виховання морально, фізично і психологічно здорового покоління,
свідомого ставлення до свого здоровя та здоровя інших громадян як найвищої соціальної цінності;
·        створення умов для здобуття загальної середньої освіти на рівні державного стандарту та понад державний стандарт;
·        формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань,
 наукового світогляду, потреби  і вміння самовдосконалюватися;
·        становлення в учнів цілісного, наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної й соціальної компетентності;
·        забезпечення наступності і безперервності у змісті та організації навчально – виховного процесу;
·        створення сприятливих умов для самовираження особистості учнів у різних видах діяльності, їх повноцінного морального, психічного, фізичного розвитку;
·        надання учням можливості для реалізації індивідуальних творчих потреб;
·        пошук і відбір для навчання творчо обдарованих і здібних дітей;
·        оновлення змісту освіти, розробка та апробація нових педагогічних технологій, методів і форм навчання та виховання;
·    розробка змістовно – методичного й організованого аспектів особистісно – орієнтовного підходу та інтерактивної спрямованості в навчанні обдарованих і здібних дітей.
Реформування освіти в Україні є складовою процесу адаптації національної освітньої системи до змін, що відбуваються в останні роки у європейських країнах і пов’язані з визнанням значущості знань як рушія суспільного добробуту та прогресу, отже питання забезпечення рівного доступу до якісної освіти є ключовим для розвитку всієї освітньої галузі. Поряд із засвоєнням базових знань перед сучасною освітою все більше постає завдання навчати учнів самостійно оволодівати новими знаннями та інформацією, навчити навчатися, виробити потребу у навчанні впродовж життя. Людина у ХХІ столітті – це людина, що постійно навчається. Таку людину повинна сформувати школа.
Створити мотивацію успіху, дати можливість кожному учневі відчути себе комфортно в стінах школи і зрештою допомогти йому сформуватися як особистості, розкрити і розвинути його творчу індивідуальність – мета діяльності педагогів.
          Політичні та соціальні процеси, що відбулися в Україні, спрямовані на утвердження демократичних засад розвитку держави, зумовлюють необхідність відповідних змін у галузі освіти, складовою якої є виховання. Школа має бути державно – громадським закладом, який організовує свою діяльність на ґрунті національної культури і національних традицій, а за змістом та формами роботи відповідає національно – культурним потребам України, її становленню і розвитку як суверенної держави.
         Однією з вимог до роботи педагогічного колективу школи є впровадження в навчально – виховний процес школи інноваційної технології розвитку здатності учнівської молоді до вибору успішної професії, планування кар’єри та формування соціально значущих життєвих компетентностей відповідно до вимог сучасного ринку праці, створення психолого – педагогічних умов та забезпечення навчально – виховного процесу для формування успішної особистості шляхом відповідного програмно – методичного забезпечення на всіх етапах розвитку дитини.
               Головними показниками якісних змін мають стати:
- рейтинг школи, позитивна динаміка розвитку;
- іміджелогічна культура вчителів, підвищення якості роботи кожного педагога і якості навчання і виховання учнів;
- конкурентоздатність випускників, готовність їх жити і творити в інформаційному суспільстві;
- створення мотивації успіху особистості учня і вчителя, щоб школа стала школою успіху і радості для учнів і школою творчості для вчителів.
       Результатом якісної освіти має бути виховання здорового покоління з чіткою громадською позицією, яке хоче і вміє вчитися продовж всього життя, покоління свідомих громадян здатних збудувати цивілізовану європейську державу і жити в цій державі.
         Для цього маємо позбутися формального підходу в навчанні і вихованні школярів, перетворити навчальну діяльність на органічне засвоєння знань, як методологію, базу, основу діяльності людини в різних сферах життя, враховуючи нові вимоги суспільства, підвищити ефективність функціонування школи.
       Головна мета школи, що орієнтована на різнобічний розвиток особистості, може бути досягнута лише за умов демократизації навчально – виховної системи та управління нею, гуманізації та гуманітаризації освіти, індивідуалізації та диференціації навчання, інтеграції, а також за умови змінення структури і змісту, форм, методів навчання, виховання та розвитку учнів.

Форма входу

Пошук

Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024